PLAN NA POZYCJONOWANIE - NAJLEPSZE KORZYŚCI
Dla lepszego pozycjonowania, podstawą będzie przeprowadzenie audytu strony i dokładna analiza słów kluczowych pod kątem Twojej działalności. Mając solidny plan działania, pozycjonowanie będzie miało większe szanse na powodzenie. Pamiętać przy tym należy, że podstawą wg, której Google mierzy wartość stron internetowych to zawartość merytoryczna serwisu, tekst, który stanowić będzie o wartości Twojej strony dla potencjalnego klienta.
Najważniejszymi cechami takiego tekstu jest jego oryginalność. Opis, który nie został skopiowany z innych źródeł, będzie miał decydujące znaczenie. O wiele bardziej skuteczne będzie zamieszczenie krótszego tekstu, ale za to maksymalnie oddającego istotę działalności, jaką prowadzisz. Nasyconego takimi słowami kluczowymi, które pozwolą ocenić właśnie Twoją witrynę przez Google, jako lepszą od innego serwisu, pasującą bardziej do wyników, jakich oczekuje internauta.
Mając opracowane takie podstawy, możemy przystąpić do działania.